Nu de afluisterschandalen je om de oren vliegen, kijk je misschien ook wat kritischer naar je eigen privacy. Ik zelf doe dat wel en kan me zo voorstellen dat je je inmiddels ook afvraagt hoe Nanda omgaat met de privacy gevoelige informatie in je uenregistratie. We stellen je graag gerust.
Je account is beveiligd
Zodra een account is aangemaakt kunnen collega’s worden toegevoegd. Elke gebruiker heeft beschikking over een persoonlijke omgeving, met zijn eigen rechten. Een account is beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord en iedere gebruiker kan zelf instellen wie zijn boekingen mag zien en wie niet in ‘Jouw zichtbaarheid‘. Deze instellingen kun je aanpassen via Jouw instellingen -> Jouw zichtbaarheid (rechtsboven in de webapp).
Iedere klant heeft een eigen database
Om je privacy nog verder te kunnen waarborgen heeft iedere klant zijn eigen database. Het is dus onmogelijk dat een andere klant per abuis over de gegevens in jouw database kan beschikken.
Wie heeft toegang tot jouw database?
Wij hebben uiteraard wel toegang tot de database van jouw account, al was het maar om eventuele storingen te kunnen verhelpen. In geval van een storing kunnen alleen onze Nanda programmeurs zien wat er in jouw database gebeurt, verder heeft niemand toegang tot jouw gegevens. Dus je kunt met een gerust hart je uren boeken, je gegevens zijn in veilige handen.
Vragen over je privacy?
Heb je toch nog vragen over je privacy als je met een Nanda urenregistratie werkt, bel ons dan gerust op 010-59 28 136 of stuur me een e-mail. We nemen graag je zorgen weg, dus schroom niet!